hej hej bloggen

jag har haft lite bloggtorka. Anledningen? Min nya pojkvän!
Vem min nya pojkvän är? han heter iphone 4. Han kom in i mitt liv för bara några dagar sen, han plingade på min dörr o  jag vart kär direkt.
Har du sett nå kändisar på sistone då  Ponni? tja jo kan man väl säga! James Maskinen från Kungarna av Tylösand jobbade i baren på Yatzi en kväll jag var där. Sen tog han tag i min hand.
Har du gjort nå spännande efter jobb? ja jo. I lördagsnatt fick jag inte gå hem från jobb. en vännina tvingade mig till Jonas på vin. 3 flaskor senare börjar en vän att spy. Då var jag tvungen att ta henne hem. På vägen stal vi en stor vagn man kör matvaror på. Allt finns på film. Kl. är ca. 07.30 då tycker vi det är dags att väcka människor. Då får jag öknamnet "Softshell jacke dama"
det bästa är att jag inte ens har en softshell jacka.

Annars då Ponnihest? tja.. Lovis kommer ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Pao

Det är ingen ursäkt, då får du väl blogga med hjälp av pojkvännen istället...

2010-11-11 @ 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0