en sömnlös natt

Inatt (morse) kunde vi inte sova förrän runt 8.
Varför? för det var en dude inne ivår lägenhet o härja runt.. Ville ligga med pingo. Terrade mig på telefon. Jag o Kama låg inlåst på hennes rum och viskade i telefon med Pingo som låg på hennes rum.
Vi var rädda. Och jävligt less.

Han hade dragit när klockan var runt 12 idag. Hoppas han har ångest.
Den enda han kände var Pingo. Jag har träffat duden en gång tidigare i 10 min. Samma dude ringde mig för 1,5 månad sen. Samma dude var på mitt jobb, han stod framför baren o skrek "EMILIEEE, EMILIEEEE!"
Sen ringde han mig kl. 5 o tyckte han skulle komma och hälsa på.
Det gjorde han med bravur.

Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0