Rubrik:

Är det bara jag som tycker att det är lite jobbigt med rubriker?
Haha idag har jag svettats hela dagen, fan va kvavt det blir när de regnar!
Det va som och jobba på ett badhus på jobbet ikväll :D

Jag tycker att livet känns lite orättvist, jag vill också vara i Oslo nu, men nä för nu har jag tydligen valt att vara i Duved. Men tänk om jag inte vill det längre då?
Fast nu ska jag ju de, för jag ska ju ta körkort i sommar, ja det ska jag faktiskt!

Snart blir det Pussi fest jag hoppas det blir lyckat för jag och becca har faktiskt planerat en hel del :)
Så nu hoppas jag att det kommer en massa folk :)

Jag vill ha Lennart (läs Lenny) men o jag nu får honom så har jag kommit på att jag kan typ inte flytta tillbaka till Oslo nå mer och det blir as svårt att åka på semester och jag kan liksom inte riktigt göra vad jag vill längre!
Men jag vill så gärna att Lenny ska bli min!!!!



Over and out Tova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0