nerkissad lägenhet

Jag kom ju tillbaka till Oslo för typ en vecka sedan. Under tiden jag var i Åre så hyrde jag ut mitt rum (så nu vet ni det)

En gång i vintras hade Ida (sambo) efterfest och så var min f.d. kollega & festpolare här.. Han blev som vanligt CPFULL. han var inne på idas rum (med henne...) och så märker hon hur han står på golvet och KISSAR. Ida skickar ut han från rummet och somnar om..
Dagen efter fick ida höra av Nasser att han hade gått in på nassers rum och kissat.. då hade han vaknat till och försökt lett ut han på toa. Men det gick inte så bra, så han råkade kissa i vardagsrummet oxå.

nasser kastar ut han i trapphuset, i endast kalsonger. Kläderna kastar han ut.

Så summan av kardemumman är att han kissade på idas rum, nassers rum (som är mitt nu..) och i vardagsrummet.
FRÄCHARE KILLE FÅR MAN LETA EFTER! Sen har även Lovis haft sex med denna kille x antal gånger... YUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0