meeeeow

igår var jag full. Nu har jag börjat bli mig själv igen, lättpåverkad av alkohol.. mohaha!
mina fötter behöver rehab..

Var ju med om en liten "olycka" på Bali. Jag skulle hoppa ned från en scen, så vi skulle få en cool bild! Så jag hoppar upp i luften o gör lite tricks, och börjar landningen mot backen, som jag tror ska bli en mjuk historia eftersom det är sand-dansgolv. Jag landar hårt med hälarna.. Men det är inte ens 1 cm sand på golvet, så jag landar på ett håååårt golv, och klarar inte att stå på benen.. jag blir sittandes på backen med värk i mina hälar.

Morgonen efter vaknar jag upp med blåmärken under hälarna och måste gå på tå.
Än idag är jag öööm i mina hälar. Sen har det ju inte blivit bättre av att jag har jobbat o bara använt nya skor. Dte har resulterat i 6-8 blåsor och skavsår, samt en svullen hallux valgus.


Jag är hungrig. Men det är helgdag, och det innebär att fittnorge inte har matbutiker öppna, eller jo dom har minimala Bunnpris. Här snackar vi size i stil med kanske 40 kvm?
jag har ingen mat.. Jo om inte ett smörpaket, några russin, 2 morötter, linfrön och havregryn räknas som mat?

Jag tror jag ska bjuda in mig själv hos ugglan, och snika åt mig lite mat. Men det tutar bara upptatt i telefonen!!suck



JAG ÄR LEDIG IDAG!
/ponyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0