lördag

Idag är det Lördag mina vänner.
Igår var det Fredag, och då jobbade jag i restaurangen på jobbet (Vi har 4 våningar med en restaurang, sen nattklubb och barer och uteservering på dom andra)
I restaurangen jobbar man på provision.. Alltså procent på det man säljer, och igår jobbade jag för 270 nok/timme. fiiint som snus.
Ikväll är det jobb på nattklubben som gäller.. Känns ju sådär att blanda drinkar åt utländska brudar som säljer sig. För ja, det är sånt folk på vår nattklubb, det är på riktigt. Det är inte folk i vår ålder där, förutom i bland då.
Men att se hur dessa negresser/thaibrudar säljer sig för norska gråhåriga feta män känns ju inte så lockande.. tur jag inte sett skiten sen jag sist var i oslo o jobbade på samma ställe.


Inatt när jag kom hem så hade Am just oxå kommit hem, vi bestämde oss för att busa med Ida, som vi visste skulle komma hem från jobb runt 4-5.











Och ja, det var hennes sovrumsdörr vi blockat.
Och ja, hon tyckte det var kul, jag vaknade av ett asflabb och bankande på min dörr
och ja, jag fick kliva upp och hjälpa henne att ta det bort.

Och ja, hon är van..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0