en hata norgedag

Nu ska jag dissa Norge:

1. Jag som skulle vara seriös o plantera nån solros eller nåt att ha på vår balkong. Nej då säljer inte fittnorge blomfröer i en vanlig matbutik.

2. matkassarna här är så jävla värdelös, att handtagen inte klarar; 1,5l läsk, 2 liter mjölk, 4 tomater, smörgåsgurka, tandtråd, müsli, tvål och tuggummi.

3. Den jävla matpåsen kostade 188,50 nok!!

4. dom sätter ett dagishelvete på bakgården vid 4 st 5 våningshus! Hjärndöda jäävla norskjävel! Du som kom på det borde få testa att "sova" här en morgon.

5
. Snart skjuter jag ungdjävlarna. På riktigt.

6. JAG VILL FAN PLANTERA BLOMMOR. Får testa nån annan matbutik.

Det var dagens diss.

tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0