somna aldrig med stängda ögon

Igår var vi på en förfest. 2 pojkar var vääldigt fulla och däckade.
Skremilie hittade en svart whiteboardpenna, voila så fick pojkarna en varsin hitlermustasch!
Jolle kommer och Skremilie ska visa sina konstverk. Jolle vill inte vara sämre och målar, MASSOR! Så vart dom svart över hela ansiktet, och ena över magen..

Så gick vi ut o tog nån öl, och gick sen tillbaka för att kolla till pojkarna.. ojojoj. Dom är borta.
Sen går jag och en annan iväg (inte Jolle, utan en helt oskyldig människa till klottret) Då kommer dom här pojkarna till oss. Dom är inte glada och tror att det är denna oskyldiga människa som gjort detta. Då kan jag säga att vi sprang för våra liv!

Tydligen så hade pojkarna gått iväg så här till bygget, men jag tror dom inte, för dom såg väl på varandra nångång??


Efter krogen stängde gick vi tillbaka till förfesten, och vi gömmer oss alla i källaren. Ena killen kommer dit, och muttrar några sura ord innan han går upp igen..

Och förövrigt tappade jag rösten igår, jag kunde inte få fram ett ord tillslut. nu kan jag prata lite, men jag tror gästerna får gissa sig till vad maten o allt sånt kommer kosta.


/My little Pony (Skremilie)

Kommentarer
Postat av: anne

och varför knäper du inga kort å lägger upp?

2010-03-04 @ 22:46:09
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0