översikt

Igårmorse ringde El Nadjo mig. Hon var förtvivlad, hon ville hem! Hon råkade då befinna sig i Tegefjäll. Nyknullad o jävlig. Med en Neger.
Hon hade inte ens på sig kläder när hon pratade med mig.. Men Pony kunde inte rycka in, Pony skulle jobba...

Sagt o gjort- Pony jobbade.

mamma ringde mig på jobbet igår, men jag kunde inte svara direkt, så jag ringde upp:
Pony: hej, jag såg du hade ringt..
Mama: Ja, jag kan ju inte ringa nå senare på dagarna, för då är du ju bara full!
Pony: Ja....

Sen kom jag hem, hämtade bästaste Alex på tåget, theeeen... Party! woho!
Nu sitter jag här hungrig, naken, osminkad o jävlig o ska snart dra på jobbet.
Alex kom just in o snodde mina skönaste byxir. schysst lixom..

Puss hej/ Pony

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0