no party for me

Idag är jag hemma från jobbet.. Chefen tyckte igårkväll att jag skulle vara hemma och bli frisk!
Hon ringde för att kolla läget i morse (tror inte dom fick in nån för mig)
Det första hon sa när jag svarade..
Oj, nej du mår verkligen inte bättre, fortsätt sova du!

Men då klev jag upp och slängde mina dyngsura febersvettade lakan i tvätten.
Alldeles nyss fick jag en spyattack, men spydde inte.
vad är felet? Jag har feber (stundvis), ingen röst, hosta, ont i halsen och får spyattacker.

.. Tror det kan vara en ny sjukdom, har My Little Pony skapat en ny epidemi, hästsjukan kanske?

/Skremilie

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Din sjukdom kan vara sk. pony-cancer!!

Neråt finns en mail-konversation som jag hade med en tjej som samlade på my little pony-hästar. hon hade satt ut en annons där det stod att hon ville köpa så jag letade fram våra gamla och tog kort på dom som jag bifogade... the rest is history!



From: hedviglestander@hotmail.com

To: [email protected]

Subject: My little pony

Date: Wed, 5 Sep 2007 14:08:44 +0200



Hej!

Såg din annons i tidningen idag och jag har några gamla my little pony-hästar som du kan få köpa. De är från sent 1980-tal och tidigt 1990-tal. Några av dem har lite skavanker, men i helhet är de väldigt fina. Ifall du är intresserad av att köpa kan du antingen höra av dig på den här mailadressen eller på min mobil - 0705301953

MVH //Hedvig



From: [email protected]

To: hedviglestander@hotmail.com

Subject: RE: My little pony

Date: Fri, 7 Sep 2007 11:20:48 +0200



Hej!



Tack så mycket för ditt mejl, ursäkta att det tog sådan tid för mig att svara. Tyvärr ser det ut som att några av din ponnys har s.k ponnycancer (små prickar över hela kroppen, vilket är mögel i plastporerna). Detta är smittsamt så jag är tyvärr inte intresserad.



Mvh/Sandra

2010-03-07 @ 01:14:09
Postat av: skremilie

HAHAHAHHAHAHAH så jävla klockrent!

Jag har Pony-cancer.. loool

2010-03-07 @ 18:32:27
URL: http://groggludren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0