kändis-span

Idag har jag jobbat åt skistar.
Så skulle vi lämna en grej i en lägenhet, och min kollega hade hört att det var regissören till B.la. Jägarna o Beck som var där.
Självklart tog Skremilie täten o knackade på, och mkt riktig, Kjell Sundvall i egen hög person öppnade dörren.
Så då har man pratat med en kändis i dag. Ni som inte vet vem han är borde läsa mera tidningar o bara bli allmänt smartare.



Ikväll nalkas det fest!
Chefen för mitt egentliga jobb smsade nyss o skrev att det nog blir storm i morrn och att vi kanske inte ska ha öppet, och frågade om jag ville vara ledig eller komma dit o storstäda.
Vad tror ni mitt svar blev??
- Självklart ledig isf, för det skulle ju faktiskt vara gött att vara ledig 2 dagar denna vecka.



Partyhoe.

Hedvig säger att jag har fått Pony-cancer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0