Bloggbrejk

Jag har bara behövt en liten bloggbrejk, men nu är jag tillbaka, starkare, snyggare, (fullare?)

  • 13 dagar kvar till jag drar till BALI. Ska vara ledig 2 dagar fram tills dess (panik..?)
  • Min kropp skulle behöva gå på rehab i bomull några veckor. Så min kropp får läka från blåmärken o fylleskador...
  • Igår såg vi Veronica Maggio, eller ja en stund iaf.. ;)
  • På Söndagkväll nalkas stugboende en natt i Edsåsdalen, och dan efter SKOTER!
  • Apropå skoter, så var vi hela jobbet + chefer ute på¨skotersafari i Onsdags.. Jag skjutsade runt på ena chefen, och kände mig tvingad att köra lite lugnt.
  • I Tisdags hade vi en flippad förfest med dans på bordet, soffan (med en liten striptease, tröjor åkte av!) Nåt som mer åkte var ölburkar ÖVER HELA VARDAGSRUMMET. Resultat av det vart kuddtvättning, väggtvättning (Och vi såg igår att vi missat taket...) KAN FOLK SOM SNUSAR LÖSSNUS SLUTA LÄGGA DET I BURKAR?
  • En dag gick vi på afterski. Jag hann dricka en öl påväg från jobbet i skidliften. En i bilen. Och 3 på afterskin. På 1 timma. Stupfull kl. 17.30. Drack mer. Drop.. Dead.. Pony.. Gick på Beefalo, Alex fick bära mig hem. Jag skulle sova i trappen.. (tydligen??) Men kom tydligen till sängen efter Alex tjatat på mig (Lilla Lisa berättade, för hon, (eller mena hela huset) hörde oss.. Vaknade på morgonen o saknade mitt täcke. Hittade det sen i trappen.
  • Jag kan inte sova när jag druckit dagen innan- vaknade 5 i morse. Mindre kul! Är gristrött. Men k a n  i n t e s o v a
  • Jag saknar mina tjejer Nadja o Felicia.
På Tisdag blir det fullt hus här på ovalen (som vanligt) då blir det celebert besök från Luuund!
Anne, ser du! Jag hittade din gamla staff-sambo hemma hos oss..


Jag tror jag kan vara lite hatat av nåra sambosar idag.
- To be continued

Kommentarer
Postat av: anne

JAA, jag ser! Söta Jessica :p å en full-kåt skremilie!

2010-03-27 @ 10:18:55
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0