say what

men.. vad har jag nu köpt?


2010-06-16 Tickster.com   -1 675,00



Nu har jag alltså beställt något på tickster.com.. Vad kan det vara mån tro?

Möjligtvis en biljett till PEACE & LOVE?!
Måste bara se till att få ledigt.. har bytt bort 1 jobbpass av 4. 3 to go! hejja. *snälla snälla arbetskollegor ta nåt av mina pass*
Vill ju vara i sverige på min födelsedag.. eeehh..
(Kärlek & fred -  tror ni jag får nån kärlek då?)


När jag började babbla om det till mor o far i våras så tyckte dom inte jag skulle åka.. utan jag var minsann nästan 23 år, och då behövde man inte gå på sånt.

NÄHÄ? Ska jag ge upp livet när jag är 22 år, och ha tråkigt resterande 60-70 år jag ska leva? vavavav?

Då ägde jag mor o far. Dom vart tysta. Dom höll i sin tysthet med mig. Efter lite alkohol fick jag minsann höra att dom tyckte det oxå var bra att jag var i Norge o lever mitt liv, skaffar erfarenhet i livet, får se lite. Vad ska man annars berätta för barnbarnen? (Som jag iofs kommer vara gammal när jag får. Jag ska inte ha barn förrän jag är MINST 30)



JAG ÄLSKAR´T!



Kommentarer
Postat av: Anne

Å jag älskar dig! Hade jag älskar haft råd så hade jag gott på peace and love med dig!

2010-06-18 @ 06:56:39
URL: http://enna.blogg.se/
Postat av: johanna

you old wommen! ge upp, inse du ska nu sitta på gammelhuse o drick lingondricka. ska vi kanske komma o hälsa på dej den23 augusti?

2010-06-18 @ 12:45:21
Postat av: emilie

Nej jag ska inte dricka lingondricka. Jag HATAR LINGON! 23 aug blir fina firren du Johanna! :D

2010-06-18 @ 21:11:40
URL: http://groggludren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0