memories

i en journal från Ullevåls sjukhus 27/8 - 2008

"Må ha falt i natt, husker ikke hendelsen da hun var veldigt full. Våknet i morges med kutt på albuen"
(sv. Måste ha ramlat inatt, kommer inte ihåg händelsen då hon var väldigt full. Vaknade i morse med ett jack på armbågen)

. En morgon vaknade jag av att jag var täckt av blod. Jag var förtfarande full och har en bandage på armbågen. Jag tar bort bandaget och där är det massa mer blod. och ur ett djupt hål ur armen sticker en stor glasbit ut.
Hur?? Samma natt hade en kollega oxå gjort nåt så han fick ett djupt sår på hakan .

Jag drog till doktorn. Då såg journalen ut såhär efteråt. Jag fick sys ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0