Lyckliga gatan

Lycklig Emilie är en bra Emilie.

JAG SKA PÅ PEACE AND LOVE! Årereunion! Chefen har gjort allt hon kan så jag skulle få ledigt (.. Hon tyckte jag jobbar så satans mkt i sommar, så tyckte jag skulle få mig ledigt, tack!)

Så nästa vecka tar vi till sex, drugs and rock n roll!

Igår var bakisnätshopping Emilie i farten. Denna & lite annat smått o gott till systemisen. Nu ska här knäppas bilder! Dock inte på festival, dyrgripen får inte bli kraschad där. noo noo..

Tänkte ni skulle få se lite bilder, men denna månad kommer jag och teknik inte överens, först en kraschad extern hårddisk, nu tror jag minneskortet till slit- o släng kameran har lite influensa. ajdå.

ha en förjävla dålig midsommar allihopa, jag ska fira det genom att 3e året på rad JOBBA! Finpass oxå, 18-05.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0