Kvällspromenader!

Jag är osäker på om det finns bättre ställen att gå på kvällspromenader på en i Duved, man hittar så mycket roliga saker.
Jag och Linda brukar försöka gå på en promis varje kväll.
Ena kvällen när vi va ut så såg vi björnspår, igår så träffade vi på en älg och idag hittade vi en död fågel :D

I lördags hade jag ch Becca PussiParty jag tycker nog att det blev ganska lyckat, man fick välkommsdrinkar i en Pussiburk :D
Synd bara att det va många som inte kunnde komma, men det blir väl mer fester framöver :D

På måndag tar jag mitt pick och pack och far till Umeå sen den 10 juni blir det Olso i några dagar, ska bli så jävla roligt att få åka iväg lite grann så man får se nå mer än bara konstigheter på kvällspromenaderna :)







// Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0