i believe in carma

jag tror på karma.
Jag är snäll.

Jag ska ta en kollegas arbetspass nästa måndag, 10-17, dagen efter jag kommer hem från P&L, jag var tänkt o sova o skrubba mig ren från diverse substanser.. Men nej, jag måste ju låta pojkstackarn få åka på Roskilde o svina lite!

vad jag tror om mig själv:
Jag kommer ha en stukad fot
Jag kommer inte ha någon röst
Något kommer vara borttappat.. (.. eller bortsupet mena ja)
Jag kommer vara 1 år äldre och (o)klokare.


GLÖM INTE ATT GRATULERA MIG DEN 3:E JULI! Då fyller jag hela 13 bast.

Kommentarer
Postat av: Pao

Min bebis ska bli tonåring... snyft tiden går så fort...

2010-06-27 @ 16:54:22
Postat av: peddo

så du åker ändå?! ska madde med? när åker du? puss på ögonlocket

2010-06-27 @ 17:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0