fittafanihelvetetesffaaaan

jag hade ju fixat så bra så olika kollegor kunde ta mina pass så jag kunde dra på peace and Love (har ju köprt ett biljetthelvete!) messade chefen.. Fick detta svar :
"Hei! Jeg kan ikke la deg bytte bort 2.7-4-7 för jeg har fått dekket alt den helgen. Mulig vi trenger Thomas og Sondre til noen andre vakter, men jag skal se hva jeg får til.."

OM det inte hade varit så att 2 kollegor fått sparken hade det vart lugnt. Men nu behöver dom massa extra folk just DEN helgen. Så jävla typiskt.

Som toppen på moset har min externa hårddisk kraschat. Där har jag bilder från 2 års tid. Nä men bara 6 månaders resa.. osv. Kul Jättekul.



FITTA KUK

Nån som ev. vill köpa en P&Lbiljett, eller komma hit o jobba den helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0