evil sms

Hedda kom till mig o vi bestämde oss för att dra på bio.. Hon ringer sin pojkvän Alex o säger det, och att den slutar typ innan midnatt..

Så bestämmer vi oss för att vara evil (eller kanske mest jag)
Jag tar Heddas telefon o skriver " Hej gubben! Jag har sagt till Alex att jag ska på bio med Emilie. Så vi har till midnatt på oss! Längtar! syns snart ;) Puss puss

Sen så skickar vi det till Alex.. Som att det skulle vara ett felsms.! mohaha

har jag nämnt att jag kollar på http://www.felsms.com/ varje dag?

Han ringde upp o var inte glad.. tok inte riktigt skämtet med ro som vi gjorde!
Sen låg heddas täcke o kudde på soffan.

ajdå :S elak pony!
Men det är sånna ting man kan förvänta sig om man är i närheten av en pony vid namn Emilie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0