äntligen

I morrn är äntligen min lediga dag. Det tär på kroppen att sluta jobb 04-05.
Nog om det.

Hmm.. nej det här jag tänkte skriva går inte.
Lovis gör ju reklam för bloggen på facebook. Då måste jag sitta inne på lite hemligheter. Annars hade jag mer än gärna delat med mig till er vänner!



JAG TYCKER NI KOMMENTERAR LITE DÅLIGT. FÖRIHELVETE. DÅ TYCKER INTE JAG DET ÄR KUL ATT BLOTTA MITT LIV FÖR ER!

Vill ni veta en sak?

Pissies blogg är den första jag kollar. men jag tycker hon kan byta adress till pinnochiolovesphotoshop.blogg.se
alltså tjejen ser ju riktigt jävla gräslig ut utan photoshop! fyyy
(.. hur hon förövrigt aldrig brytit näsan är konstigt. Jag skulle gå/springa in i saker om jag hade en grej mitt i trynet lika stor som en flygplansvinge på ett militärplan)






Kompis med sitt fynd. Synd att backen är samma färg som musen. Orka inte photoshopa heller. Kanske kan be pissie? fast då kanske det blir en giraff istället för en mus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0