ledig snart

Under Yran/Fävikenhelgen (Slutet av Juli..) har jag fixat ledigt! (körde utpressning på chefen! ja, på riktigt)
MEN. Jag drar till Sthlm! När jag väl har fått några dagars ledighet så vill jag slappa.. Vill inte fara som en jojo mellan Fäviken/åre - Östersund.
Jag måste få slappa lite. Nu börjar det bli omöjligt att sminka bort påsarna under ögonen.

Här är jag totalt översminkad under ögonen, nu snackar vi massa foundation, massa puder o massa concealer.
Men ni ser ju..


Skulle vara skönt att inte jobba 6 dagar i veckan, konstant. Det sliter att jobba i bar. trust me.

Men igår vart det en jävla massa dodis under jobbtid. Så idag är formen.. Sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0