Vilka billiga vänner jag har!

Vaknar man upp på morgonen och tänker lite på sina vänner så jag bestämmer mig för att skicka ett sms!

-God morgon ditt lilla luder är du bakis?

och vad får jag till svar

Näe men jag och johanna är nyknullade hon gick precis hem för hon är cpbakis.

Då har dom alltså haft nått jävla gangbang hemma hos emilie.
Haha sällan jag får sms av Emilie att hon är nyknullad, min billiga lilla slampa!

Haha jag insåg precis att jag redan är pank, va på banken idag och skulle ta ut pengar till hyra och när allt är klart får jag ett kontoutdrag, och jag kan lova att det inte var en possitiv överraskning men men jag överlever nog.

Nu sitter Emilie och pratar i telefon, det är visst inte bara hon och johanna som är billig.
Nån har knullat på handikapp toan på bygget, snacka om att alla är billiga.

Tänker alla bara på att knulla eller?



Emilie en helt vanlig dag på jobbet...



Jag hade ju kunnat skriva lite om Mustasch igår men det har emilie redan gjort så bra så jag låter bli.


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0