snygga tjejer

Inatt fick jag och Lovis ett ryck och drog på Bygget, typ 00.30. Mina Mörsilbrudar (+Dennis) Skulle ju dit. Ringde och skickade sms. Inget svar... När jag väl får tag i dom, så är dom på väg hem. Jaha, kul grej, där går vi dit för o träffa dom, så hinner dom dra hem. Kul Jul.
I hate Mörsil.

Sen så vart det efterfest, i tegefjäll.
.
Vi kom hem runt 5 i morse. Snart ska jag jobba, vi var 6000kr från totala säljsrekordet sen Olympia cafét (ett ställe uppe på fjället, måste åka lift dit..) öppnade för en jäääävla massa år sen
Så jag lär ju få en hel del att göra idag! Ny (3e dan i dag då!) och blahablahej.

Dessutom bastade/duschade jag i natt så mitt hår måste få en rejälv omgång med plattången..


Fröken Lovis. nu. Inte jag som går och lägger mig med en popcornpåse iaf.
Tjockis.

Kommentarer
Postat av: anne

Ni ser lika sexig ut bägge två när ni är sådär...

2010-02-13 @ 15:20:17
URL: http://flattering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0