@ rehab

Jag har letat mig till Mörsil till mor o far på Rehab. Iaf för en natt..
Är dyngsjuk så det är la gött. Att jag sen är världens underbaraste och tackar ja till jobb när dom ringde i morse, är bara idiotiskt av mig. På fritids av alla ställen ska jag va. hur ska det gå?

Sjukt att öppna ett kylskåp som inte är fylld av alkohol känns jävligt konstigt. heja säsongarlivet! :) Men sen är det nog med rehab, då är det back to Åre som gäller!
Sen att det är -30grader ute är inte lika mysigt.

Är det ett varningstecken eller en bra grej att vakterna på krogarna känner igen en?

/skremilie


Detta är tydligen min nya partypose. Har en till sån bild från en annan dag (men som inte gick att ladda upp?) är även min profilbild på faaaacebook.
Love my new partypose.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0