my next mission

ojojojoj. jag är ju på bygget jämt.. iaf typ 4 dar i veckan, vi har en sööööt dörrvakt där. nu stod vi och härjade lite med han när vi drog ut.. jag blev helt lyrisk för en polisbil kom och när dom väl klev ur bilen skrattade alla dörrvakterna åt mig. min sötis, som jag fick veta är från östersund ska jag härja lite mer med. han vet att jag vill bli polis. han skrattade extra mkt, för alla brukar ju bli rädd för farbror blå. inte jag, jag blir bara kåt. sista polisen var het,
vakten var hetast.
jag fick personaltaxa på taxin hem, även fast det företaget inte hade det. jag är snygg.
en snubbe kom fram till mig på dansgolvet och undrade varför jag inte kände igen han från tidigare
1: jag hade verkligen inte hånglat med ngn
2: vart  han så bara av att en snygg tjej dansade kanske lite med han? (jag drog av min neonrosa mössa så han inte skulle känna igen mig..)
3: jag ska ha min dörrvakt
4. nu ska jag sova, självklart jobb i morrn, inte ledig förrän nästa fre då jag ska göra klart min tattoo

/skrem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0