mustasch igår

MUSTASCH IGÅR! it was lovely.
Ralf tryckte fram sin rumpa så jag fick ta på den, fick basistens öl, fick gitarristens låtsas mustasch och en high five med trummisen. KAN DET BLI BÄTTRE?


Hittade bilder på byggets hemsida. Längst ner till vänster ser vi Lovis. Jag står alldeles bredvid henne, dock inte med på bild. Tjejen 2 snäpp bredvid lovis (hon med mörkt hår och mustasch) pussade Ralf på munnen.



Såhär gjorde Ralfie! Jag var galen. Synd att inte min hand syns på bild, ett tag var jag ensam om att ha handen på rumpan.


... För övrigt så ligger det 2 extra killar här hemma hos mig och sover.. Johanna gick hem för 1h sen, hon mådde inge bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0