goes dirty

Skremilie är i Ösd o härjar! Jag har lämnat mitt säsongsboende för kvällen.. Och bara just därför har dom fest där nu och Jonte tog mina öl, o Jonna tog mitt bag in box. tack för den lixooom!
Igår vart en snubbe med skostorlek 49,5 lite betuddad i mig. Och ni vet vad man säger? Stora skor, stora fötter.
Anledningen till att jag är här är att jag helt enkelt ska smutsa ner mig i morrn!

(ja vad tänker ni nu då era perversa jävlar...)

Men det är ännu en tatuering som ska få smycka min vackra kropp.

Mina fötter luktar så inåthelvets jävla tåbira (ja Paulin, du fattar jag vad jag menar!!)
Jag har slingat Annes hår
Jag fixar mitt hår
.. Nu blir vi vackrare.
Även att jag och anne sitter bredvid varandra med en varsin dator, hej nördar 2007.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0