welcome to my paradise



Åre visade tyvärr inte sin bästa sida på väderfronten idag.
MEN det var iaf inte -30



Jag ser ner på alla från liften.


JAG HAR BLITT KÄR!
mina nya skidor! åh! hur fan kan jag egentligen ha åkt på mina gamla under alla dessa år???


Sen så sa satt jag o kollade ett album på facebook så ser jag denna bild:


JAG BAA WHAAT!
mitt hus! (eller förlåt.. mor o fars, man ser ju inte min lekstuga på bilden)
Sen så ser ni den stora bilen! det är min bil jag lånat nu när jag varit hemma o har fått tatt hjälp o starta med startkablar 3 gånger, inte kunnat låsa bildörrarna då det inte riktigt går..  fin bil.
sist jag var hemma hade jag samma bil, och fick startkabla 1 gång.


herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0