we are famous


Detta var omslaget på vår lokaltidning igår.
Jaha. och tänker ni?
Kolla igen.. Ganska noga, så mitt på bilden under all snö så står det en röd/vit husvagn med en utbyggnad.
Ser ni den? bra. Det är vår husvagn!


Så står det att vi har en hel del jobb att se fram emot. Det var jävligt bra att detta stod kan jag meddela! För vi hade en liten plan att åka upp till den. Men sket i det.

TACKA VET JAG ÖP!
Jag måste utstråla sån star-quality som sprider sig till allt i min ägo, och att det var därför dom valde just vår husvagn till the cover of rolling stone! eller ja.. omslaget på ÖstersundsPosten med 74000 läsare!

man måste börja i någon ände, om det nu måste börja med att husvagnen min hamnar på omslag.

MEN! jag har faktiskt varit på ett omslag förut. Ska fixa fram bilder sen, om alla finns kvar.

Det är en stjärna i Pony. Tänkte ni skulle veta det.
Vill ni ha min autograf nu när den fortfarande är gratis?
eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0