oh hej

Morfindimman har lagt sig. Under min morfindimma började jag möblera om här hos mor o far! fint!

Lovis drog i morse väg en kommentar om att jag photoshoppar mina bilder.
LÄS DENNA
i systemisen fotar jag i RAWformat för att få ett bättre slutresultat, det innebär att man måste fixa lite grejer i photoshop. Fast det är iofs inte photoshop jag använder..

jag måste ge mig ut o fota nåndag. Men att vara ute o leka med en kamera i -30 är inte såå frestande!

Mamma fick en tidig julklapp av min far idag. En massagestol! Min nya kompis! heja!

Johanna bet på min underläpp igår så jag nu har blåmärken.
Jennie spydde
Johanna snodde nennes mobil o ringde efter skjuts.. kl. 03.30 (hon förstod att han inte skulle svara om han såg det var hon)
Jag var helt inne på att dra på efterfest.
Lovis fick sova på golvet. Jag skulle ha sängen.
En norsk gav oss vodka/redbull (han var den enda som ville prata med oss? Förstår inte vad alla hade emot oss?)
/pöwny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0