lyckan är gjord

Lyckad är gjord!
(not)

jag ska få träffa kissie. Hon ska komma o förpesta Åre. blä.
Ev. att jag lånar likbilen o sitter utanför TOTT som en paparazzi o tar bilder på henne.

Det jag diggar mest är att snorungen ska på tott, även fast alla vet att det är på Bygget det händer!
men. det blir hon o andra misslyckade stekarbarn från stureplan som är där. (Stureplansgruppen är föredetta ägare till TOTT) så vad är då TOTT? ja ett ställe som konka för 2 år sen, så dom hade inte ens öppet förra säsongen, och försöker sig nu på igen då!
OCH ev. jag. För vem vill inte festa med lilla kissiemjao?

var det inte Kissie som var så rik o cool?

NOT

Kommentarer
Postat av: Jessie

Det blir du, Kissie och resten av 08:orna som kommer hänga på Tott med andra ord ;)

2010-12-29 @ 17:34:57
Postat av: emilie the pony

.jaa. men jag ska nog egentligen inte på tott, det är som bara vad jag säger... :)

2010-12-29 @ 21:04:22
URL: http://groggludren.blogg.se/
Postat av: Fjunet

Mkt underhållande blogg det här! särskilt när man måste plugga :) nu är min fråga, vem är den här Kissie? är det en norska eller varför vet jag inte vem det är? pk

2011-01-10 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0