love in our castle

hur man inspireras av sina sambosar:
Jag vet. Mkt snack om mina sambosar, men dom är de enda jag träffar utanför jobbet dessa veckor jag gått i vinter-jag-hataroslo-villbarahemtillÅRE-fuckmylife-dvala.

Pingvinen: Vi jobbar inom samma branch och delar därmed intresset för alkohol. Om den ena tar en öl, måste den andra ta en öl. klart vi måste hålla koll på varandra! Och tvingar den andra ut då man inte vågar vara själv.. Vi blir lite som ett gift par, ena gånger tvingas den ena dricka vatten ute på krogen då den andra tycker det. Andra gången drar den ena med sig den andra i en taxi, för att förhindra något.. eh. snuskeri!
Just denna kväll är ett undantag. Ida är ute med någon kollega o dricker öl (hon har bara druckit 1,5 öl o ska snart komma hem) måste hålla koll på frugan när hon är ute utan mig. Jag orkar inte gå ut o chilldricka ikväll, hade lätt varit med på en dyngfylla. ja.
Röka! det gillar vi - med varandra. Cigaretter alltså. Tänk inget annat.

Långben: Vi triggar varandra att dricka så mkt sötningsmedel varje dag! Vi delar kärleken till Cola Light och det står ALLTID en flaska i kylen. (sen självklart Fun Light i skafferiet ifall vi inte skulle orka köpa cola)
Bröd! Finns det mjukbröd hemma så tar det eh.. slut fort. mjukbröd är som godis. nu snackar vi inte 2 mackor var. nej nej! 3 minst!
Nu får inte Långben bli ledsen för jag skrev längre om pingvinen. men jag har känt pingvinen längre!

Så det som präglas på dalsbergstien är:
Alkohol, cigaretter, cancerframkallande medel o mat!




Personerna på bilderna har inget med texten att göra.

Kommentarer
Postat av: KaMa

Hahaahah EMILIIII <3



Du glemte å nevne at du elsker humoren min da! Men det går bra det. Går fint.



Hehe

ILU <3

2010-12-13 @ 01:11:03
URL: http://flickarna.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0