kära sambosar

I vår lägenhet bor jag, pingvinen som nästan har lika rubbade sovtider som mig, och sen har vi studenten Kama.

Det betyder alltså att när jag o Pingo kommer hem på natten fårn jobb (runt 4?) så vaknar Kama till o hatar oss.
Så är jag vaken någon timma till, och brukar somna lagom till Kama kliver upp (så hatar jag henne lite då jag hör henne..)
Sen är Karen väldigt hatat när hon kommer hem från skolan (runt kl. 14) och leker cirkus. Då är det nästan MORD.

Som ni fattar så är det ganska mycket hat på dalsbergstien 22 C mellan 0400-1400.
annars älskar vi varandra. Idag älskade vi Kama så mycket att vi satte upp denna kom-i-håg-lapp, då hon har väääldigt dåligt minne när det gäller disken.


Jag o Ida gillar att äta mat på natten. Inatt åt jag min middag kl. 04.30
Ida brukar steka entrecote med potatisgratäng o sås mitt i natten.
Kama nöjer sig med att äta ett helt paket med bacon + 4 ägg.


Ja. Kama o Pingo vill helst bo själva när jag drar till Åre, då dom vet att ingen är som mig, och dom vill inte ha nån annan än mig! true!
Men. Det blir lite dyrt.

VILL DU HYRA ETT RUM I VÄRLDENS BÄSTA LÄGENHET 10MIN GÅVÄG TILL CENTRUM (OSLO) MELLAN FEBRUARI-JUNI?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0