hjälp! 911!



Hjälp! Jessie har svalt en jordglob! hur får man ut den? hon säger att den ska vara kvar ett tag till!
hjäälp. läskigt.
Den är ju som bara i vägen. Först fick hon inte av sig jackan för jordgloben var i vägen.. Sen rev hon ner ett glas med den.

Sjukt osmidigt? Sen lite sjukt att jordgloben rörde på sig ibland...


Vad händer i Mörsil??
Sen så hade hon denna i sitt kök?
Hallå? TITCHEN? (och nej även fast ni tror det har jag INTE något med detta att göra)





Jag tror jag hellre fortsätter med mitt


Anledningen till att jag bloggar är att internet hos mor o far är SUUUPERSNABBT! en film på 5 minuter! En bild till bloggen på 1 sekund!
Så. Om ni vill att jag bloggar mer får ni betala mig kanske.. 100 kr i månaden så jag kan fixa snabbare internet? OK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0