Hej mitt vinterland - snart är jag där!

På Söndag lyfter flyget från gardermoen med mig - ponnin i! anhalten är Vaernes. Sen en tågfärd o en bilfärd senare är jag i.. taddaaa. MÖRSIL! :)

jag har i ett par dagar försökt handlat julklappar. Det har slutat sådär.. 2 av dagarna vart det BARA till mig själv, för över 1000 kr varje gång. IGÅR GJORDE JAG FRAMSTEG! Då vart det bara för typ 600kr till mig själv, och EN JULKLAPP FÖR RUNT 100-LAPPEN!

idag gjorde jag framsteg igen! Tog tag i att internetshoppa! Då vart det faktiskt en present till min bror för runt 400-lappen o till mig själv för ENDAST 149KR!!

Nu börjar det snart bli klart.. En till tänkte jag mig, sen en grej jag ska fixa i Åre! men jag vet båda sakerna. FETT NICE! Varav det mesta, eller största o dyraste blir handlat på internet. fint det.


På Måndag eller Tisdag tänkte jag ge mig ut i backen i mina nya skidor! (sedär, ännu en julklapp till mig själv, från mig själv! Sen ska jag köpa en till julklapp till mig själv för runt 3000kr! - ett liftkort!)



Förresten så tycker jag inte om er bloggläsare ELLER LOVIS SOM TYDLIGEN SKA VARA MIN BLOGGPARTNER! NÄR FAN SENAST BLOGGADE DU DITT FETTO? I VÅRAS??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0