Fan!

Jag glömde för ett tag bort att livet suger så jag var rätt nöjd med mig själv. Men nu kom det över mig igen! pju! Vart nästan rädd ett tag?

Annars då ponni? Jo jag har tagit 600 mg ipren o 2st treo för att nackspärren o dess medhörande SKALLEBANK ska ge med sig så jag kan jobba. Kanske ska ta ett par till o avsluta mitt sugande liv! (SKÄMTA! JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV FÖR MKT FÖR DET!!)

Men har du inga ljusglimtar att se framemot?

Jo fan!
Söndag = SWEEEDEN
Måndag = Naprapaten (Jag älskar att ligga i trosor o BH o låta män ta på mig!!)
Tisdag = ÅKA SKIDOR O KANSKE EN FYLLA!
Onsdag = ev. bakishäng med massa god mat! chips! choklad! Loka! Hallelujah Sverige!
Torsdag = Julklappångest.. att jag inte köpt allt!
Fredag = Jag får massa presenter
Lördag = Cpfylla deluxe!

Så om vi tänker så så suger inte mitt liv så mkt. Eller jo. Nu gör det de! Inte sen!

Så nu tänkte jag återgå med att hata mitt liv! O kanske hitta nå mer spännande tabletter.

hej hej



IM IN HELL.

Kommentarer
Postat av: Pao

Nja, du är inte i Hell riktigt ännu, men det är klart att helvetet ligger i Norge :o)

2010-12-18 @ 13:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0