busy girl

Jag har inte haft tid med er!
Vad tvungen häromnatten att följa med brudarna till ett mc-klubbhus så ena av dom kunde få ligga med ett lammkött! (2,5 mil från där vi söp!)
Allt för er tjejer!

Lammköttet tyckte det var obehagligt att ha på sig en lila bh. Stackars lille gubben.

Sen så har jag inte så mkt mer skvaller att komma med. nä.
Jag försöker styra upp nyår iaf. Blir fint det!

Imorgon är det tisdagspremiär på underbara BYGGET! hoppas jag kan gå. Ska se om jag hittar nån av mina gamla toyboys... ;)

skidåkning i morrn! (om bilen jag lånat vill starta.. den lever ett eget liv)





tjejen på bilden har inget med inlägget att göra.
Hon ska till alperna. heja hooo!

/pöwny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0