att bo med en wannabe tjockis.

Ehm... läs DETTA

Det är inte så lätt att bo med en wannabe-tjockis!
eller. jo. Men lite smått jobbigt att leka mamma hela tiden. Nu ligger det lilla barnet o sover, och jag vet inte hur länge hon ska få sova! Vet inte hur länge hon ens sovit.

(Vi bråkade just lite. Hon tyckte jag var äcklig som rapade när hon åt mat
(eh, mat.. eh, norskt låtsaspulvermos med små äckliga köttbitar i en liten liten plasthink som man häller varmt vatten i för 24 nok) som typ varma koppen, fast varma potatismos.
Iaf, hon tyckte jag skulle konvertera till ett ensamt djur i skogen. Då tyckte jag hon var dum.
men iaf!)

vi har fått nya meddelanden i vårt ballongkrig (Samt att jag tokbanka på deras dörr i Måndags natt.. runt 03.30. cpfull..)



Och för er som inte ser, eller förstår:

Ja detta är ett hot,
Ni har varit naughty och behöver straffas!
P.s. Vi har inte ett lager med ballonger. vi äger en ballongfabrik!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TYCKER ATT RESPEKTIVE SKA SVARA PÅ INVITEN PÅ FACEBOOK.
OBS GÄLLER ENDAST
Jasmine Karlsson
Tina Olofsson
Jonas Nilsson

Ni andra har vart flink! och ni som inte har fått nån invite behöver inte bry er. För det är hemligt!
Eller så gillar jag kanske bara inte er?? har ni tänkt på det va? va? va?


Jag vet en tjej som var så kåt en gång när vi var full för ett tag sen så jag var tvungen att kasta in henne i en taxi!
sjukare tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0