tid när?

hm hm. När ska jag få tid att resa? Måste det bara vara 12 månader på ett år?

Är lite sjuk. vaknade kl 5 i morse o var tvungen att rusa på toa för jag höll på att spy. men gjorde det inte!
NEJ JAG ÄR INTE MED BARN!
nu har jag ont i halsen, lite hosa o är allmänt seg.

Om typ 1,5 vecka kommer Nenne o Johora o hälsar på mig! LÄNGTAR
måste försöka bli kvitt nåra jobbpass.

annars då Pony?
Jo blir snart en iphone rikare (måste vara som dottern min..)
Är lite småkär (.. i Cappie i GREEK)
Halsen svider
Har lite Jämtlandslängtan (kommer hem en sväng i Oktober, då har jag inte vart hemma på ca. ett halvår..)
längtar efter skattepengarna, både svenska o norska (gött o se dom på kontot!)
Min nya kollega började jobba i dag, (han ska bli min co-worker i nattklubben i vinter)
Jag har gått med i norska facket (vuxenpoäng!)

Nu kände jag att jag kanske börjat samla på mig lite väl mkt vuxenpoäng, gått med i facket o ska börja studera lite. (Skärpning Pony! Du är bara 23!)


- Pony slänger av sig sadeln o kratsar hovarna o säger GNÄGGNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0