porrmässa

Inatt var vi på sexhibition på Rockefeller!
DET VAR GRYMT
jag gick dit nykter rätt från jobb.. var tvungen att svepa ett par kalla för att komma i stämningen som var där.

8 tjejer från publiken (däribland ida, som jag o Hedda hade slängt upp) stod i en ring runt en manlig strippa. 2 av tjejerna sög av han. Ida såg livrädd ut o backa. VI HAR FILMBEVIS! ska fixa fram videon :)

Stripptjejerna lekte med sig själva.. ena stoppa in en klubba (sån godis ni vet..) i murran o gav den senare till publiken..  En brud hade stoppat in typ 25m silkesrep i muttan o gick runt stången o en dude. Hur fan undrade vi?

Dom slängde ut saker i publiken, jag fick en porrfilm, glidmedel o VIPkort på en porrbutik.

Jag behöver väl inte ens nämna att vi stod längst fram? var tvungen o backa varje gång nån av brudarna eller killarna kom. inte direkt så jag ville ha ett par bröst eller äcklig murra i trynet (som dom typ gjorde med vissa..)


HEEEELT GALEN NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0