ny lägenhet o sömnbrist

karen ska flytta in om en månad, men har redan dumpat alla sina möbler här = VI HAR FÅTT MASSA NYA FINA MÖBLER! Ser ut som ett nytt FINT hem. Kände knappt igen mig när jag kom hem från jobb i natt..

kom hem runt 04. Försökte sova. Gick inte. slumrade en liiiten stund. Kollade på klockan 07.. Sen 09 igen.. sen 11 igen o gav upp o gick upp 12.30. Har kanske sammanlagt sovit 2 timmar. Funkar inte. VARFÖR KAN JAG INTE FÅ SOVA?????
Nu måste jag iväg på personalmöte, sen hem igen.. O sen tillbaka till jobbet o jobba till ca. 04 (HUR FAN SKA JAG KUNNA HÅLLA MIG VAKEN???) sen försöka sova nån liten timme för att tidigt på morgonen åka till Göteborg.

Vågar inte ta sömntablett inatt, vet inte hur länge den håller i.. kanske ska googla?

GE  MIG SÖMN!!!!!!!!!!!!

/pony

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0