HEMKOMMEN FRÅN SVERIGE!

Igårkväll kom jag hem till Oslo efter 15 timmar på resande fot.
(vi drog kosan från GBG- Sthlm kl. 7 på morgonen, sen hoppade jag på en buss Sthlm - Oslo. Sjuk omväg, men jag var tvungen att hämta en ryggsäck  i sthlm. störigt)

Onsdagkväll kom jag till Sthlm
Torsdag åkte vi till Uppsala o hämta bilen o sen bar det iväg till SMÖGEN! aldrig varit med om så mkt regn i mitt liv. sjukt.
Fre - Månmorgon: Göteborg & pippi

Jag har haft det uuunderbart. Men massa att göra hela tiden.

Första fyllenatten som inte person 1 hemma.
Andra fyllenatten sov inte person 2 hemma.

Sen sov alla hemma. vem var den olyckliga?

liseberg
Västkusten
nakenbad
Bortamatcher
REGN
Alla sambosar i Åre
Näradödenupplevelse
Bilsovande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0