regniga bali

Har har vi haft regn ett par dar = mindre kul. Sen att vi ska fa sol om 6 dar ar annu mindre kul...
Sen har jag fatt brustna blodkarl i ogat, sa det ser ut som en stooor blodpol i mitt oga = mindre kul.

Greit party = KUL
Forsranningen igar pa 16 km (och ett vattenfall pa 4 m) = KUL

Shoppingen = KUL
sallskapet = KUL



ja men allt vi kan gora ar att hoppas att vi kanske kan fa lite sol.. Borjar bli blek nu. Tur att vi har lange kvar, men nar solen val kommer som beraknat maste vi sola igen 1,5 vecka utan sol.. Jag som hatar att ligga o pressa.
Igar var en big night out! Gillah Gillah. Treo ar tagen, och vi ska nog hem o ta en liten powernap o sen dra pa outlet, och fynda Billabong, Ripcurl osv.. :)
Bara jag madde o amanda har i kuta, dom andra 7 var inte ute o harjade lika lange i natt sa dom var hurtiga o drog pa vattenland!

nja.. kanske kan ladda upp lite bilder i morrn.. har ju anda inget battre for oss nar det regnar ute!

tjing/ the red eyed pony

Kommentarer
Postat av: Pao

Bild på tatueringen :o)

2010-04-21 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0