ojojoojh!

Varsta chocken jag fick nar jag sag att Lovis hade skrivit!

Solen har iaf tittat fram har pa Bali :) Men nu sitter jag har o maste overfora alla bilder till mitt USB-minne da kameran ar full!
Sen sa ar det tydligen viktiga grejer man maste gora i det verkliga livet.. Deklarera i 2 lander.. Fast jag har inte fatt ngn av deklarationera, sa det kan bli spannande!

Annars da?
Jo jag har fatt varmeutslag pa magen (tror iaf det ar d.. BRANDE SONDER magen for typ 1 vecka sen sa jag har varit skinnfladd)
.. Och varmeutslag i ena skinkvecket

Men tyvarr sa kunde jag inte lagga upp bilder har :(

OCH NU PISSREGNAR DET! Tur det ar nu nar pa eftermiddagen nar man redan har pressat i solen

Puss / pony


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0