äntligen...

har jag tagit tummen ur för att skriva ett litet inlägg i bloggen :)
Sitter hemma i sängen och lyssnar på musik och blir lite sentimental, tänker tillbaka på gamla härliga tider i Oslo.
På en helt fantastisk sommar med massa äventyr och möten av nya helt underbara människor!
I år kommer de tyvärr inte att bli så, jag blir nog kvar i Duved, va och skrev in mig på körskolan igår så jag ska jobba på att ta körkort så fort som möjligt nu, sen funderar jag på om jag kanske skulle packa alla väskor och leta mig upp till Umeå och kanske börja plugga lite, jag menar nån gång måste man ta sig i kragen och göra nått åt sitt liv.

Som ni har sett här i bloggen har ju Emilie lämnat mig nu och åkt till Bali sen blir det raka vägen ner till Oslo för hennes del, och jag kan inte säga annat än att jag är avundsjuk. Jag kommer iaf åka och hälsa på med jämna mellanrum.
Ska försöka åka ner snart men måste invänta att Anna kommer hem från sina äventyr i Staterna.
Nu ska jag fortsätta ligga och lida med min huvudvärk som har hållt i sig hela långa dagen, den håller på att driva mig till vansinne, förhoppningsvis så slipper jag vakna med den imorgon!

God natt allesammans

Tänkte bjuda på nån bild från telefonen

Bästaste Maria va här och hälsade på :)

Coolaste killen!

tänkte ni kunde få en bild på mig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0