men cpbarn

Vi har legat o kollat på film nu. och när den var slut så pratade vi om att vi inte var trött! Jag satte (nej lade laptopen på magen redan liggandes i sängen) mig med datorn, och tjockisen gäspade och sa att hon inte var trött alls!!
Så vänder hon på sig, och nu ligger hon och grisar och småsnarkar. Inte trött. Nejdå.
fetknopp

Förresten så har hon köpt LÖSNAGLAR.
Ett steg närmre Kissie. Ugh, för äcklig är hon ju redan, Lovis. Men då fattas bara en stor näsa, vita stora uppumpade läppar, sönderblekt skabbhår, strumpor i bhn, retuscherade bilder på sig själv. Piece of cake.



För om vi hade varit riktigt som Kissie, hade vi retuscherat Lovis mage.

Godnatt, nu tänkte jag oxå försöka ffå besök av John Blund. Om min coke Zero eller saft abstinens försvinner,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0