kissie

TACK TACK alla våra läsare som gör så att jag har råd med detta!
vad jag har bränt nästan 70.000 på kan ni ju klura på...?

Bröstförstoring?
Ankläppar?
Klorin till mitt hår?
100kg idominsalva till läpparna?
Photoshop program så jag kan retuschera mig på alla bilderna?
Bantningspiller?
fettsugning?

En blandning?

Men det jag mest av allt skulle behöva om jag verkligen hette Kissie är en näsoperation och en hjärndammsugning.

Så, alla våra fans, vad har er älsklings emkissie lagt pengar på?
Jag vet att ni älskar mig, blahablahej.


Kommentarer
Postat av: "Mutter"

Tråkiga morsan tror att det inte är något mer spännande än "insatsen" på lägenheten...

2009-09-14 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0