kissie lover?

Jag tror vi har haft en kissie-lover som har läst vår blogg!
Kolla in denna kommentar:



Anonym
om Yes:
Nja. Snarare pinsamma och patetiska...
IP: 193.15.85.207


Så då undrar jag.. Vem som är patetisk o pinsam som inte vågar länka sin blogg eller mail?
En ful (förmodligen) liten fjortis (förmodligen) Från LANDSKRONA är vad det är!

Men välkommen lilla gumman o lämna din mail eller blogg så ska vi prata om saken!


Ett tecken på att dagen börjar bra
:
När man ska flytta ut alla sina grejer från lägenheten (sista dagen)
och man har skaffat bil, kompisen ska hämta bilen. Den står inte kvar där den fanns ett par timmar tidigare.
Bilen vi skulle ha har alltså blivit bort bogserad eller stulen!!

Men det ordnade sig.
Nu känner jag mig stark o glad igen efter ha blivit attackerad av en fjortis kissie-lover!

Kommentarer
Postat av: Jonas (Girlie)

Fjortisens IP-adress hör hemma i helsingborg...jakten fortsätter.

2009-09-02 @ 23:46:36
Postat av: skremilie

Ja på ena IP.grejen fick jag Helsingborg, andra Landskrona.. Skåne = same shit! ;)

2009-09-03 @ 13:07:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0