godmorgon!

Godmorgon!
Verkar inte bli nåt kontraktskrivande för mig idag! Han vi ska bo med har ingen telefon, så jag ringde runt 3 olika nummer innan jag fick tag på han (jag känner han inte o har aldrig träffat han) men han har inte ringt upp mig o fattar kanske inte hur viktigt det är med grejen han må göra! (berättar jag inte för er ;)
.. Men då har jag ju en dag längre i Lovis säng.. ;)

Lovis som skulle börja kl. 12 i dag hade alarm på 9.30?
Så fick ligga och höra på snoozande hela jävla morgonen.


Vad ska jag göra idag då? Verkar inte bli nån flytt, som jag hade tagit ledigt till.
(just för tillfället kan jag inte göra så mkt mer på mafia wars)



Det var detta medel jag änvände på Lovis. Står ju att det är fettlösare?
Men hon är ju fortfarande fet.


... Jag ska nog maila Ajax o klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0