på väg..

Nu sitter jag på bussen på väg hem mot ett nytt liv som Duvedsbo :) Men det var inte det lättaste att ta sig till bussen ska jag lova! Nu bodde jag ju inte så långt från bussterminalen så jag tänkte att så farligt ska det väl inte vara att ta sig dit, men ack så fel man kan ha!
Nu visste ju jag att min packning vägde en hel del och att det var många så väskor också så lite bekymrad var jag allt men flyttar man så flyttar man!
Jag han till tågstationen där bröt min kropp ihop jag orkade helt enkelt inte bära mer och jag började känna mig lite stressad dte var bara 20 min kvar till bussen skulle gå!
Där till min stora glädje ser jag 2 st reseguider som jag går fram till och frågar om dom vet vart jag kan få tag på en vagn! Till svar får jag nej du det är ont om sånna och jag tror inte det finns några mer, hoppet om att hinna med bussen försvinner mer och mer enda till en av dom trevliga reseguiderna frågar vart jag ska och om han kan hjälpa mig att bära mina väskor.
Jag hoppar till av glädje och svarar absolut här ska du få :) Så nu sitter jag iaf här och är på väg men det känns som att mina armar är gjorda av bly och jag vet att jag kommer ha sjukt ont imorgon men det går bra : Nej nu ska jag spara lite batteri på datorn så jag har någonting att göra när det blir lite mörkt...
Haaaaa det

Ps glöm inte att hålla tummarna för att kompis blir frisk. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0